خزائی پول, امیر, قربانی, علی. (1404). بررسی و شناسایی موثرترین مشوق های مبتنی بر بازاریابی خدمات در تمایل به انتخاب اکوتوریسم (مورد مطالعه: پارک جنگلی سیسنگان). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), -. doi: 10.22080/tmhr.2025.29764.1080
امیر خزائی پول; علی قربانی. "بررسی و شناسایی موثرترین مشوق های مبتنی بر بازاریابی خدمات در تمایل به انتخاب اکوتوریسم (مورد مطالعه: پارک جنگلی سیسنگان)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, , , 1404, -. doi: 10.22080/tmhr.2025.29764.1080
خزائی پول, امیر, قربانی, علی. (1404). 'بررسی و شناسایی موثرترین مشوق های مبتنی بر بازاریابی خدمات در تمایل به انتخاب اکوتوریسم (مورد مطالعه: پارک جنگلی سیسنگان)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), pp. -. doi: 10.22080/tmhr.2025.29764.1080
خزائی پول, امیر, قربانی, علی. بررسی و شناسایی موثرترین مشوق های مبتنی بر بازاریابی خدمات در تمایل به انتخاب اکوتوریسم (مورد مطالعه: پارک جنگلی سیسنگان). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1404; (): -. doi: 10.22080/tmhr.2025.29764.1080


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب