غلامزاده, لیلا, ملکی مین‌باش‌رزگاه, مرتضی, زنگیان, سمیه. (1404). تأثیر جهت‌گیری بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکت: نقش میانجی خلاقیت محصول جدید و کسب مزیت رقابتی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 17(33), 103-139. doi: 10.22080/jem.2025.28410.3973
لیلا غلامزاده; مرتضی ملکی مین‌باش‌رزگاه; سمیه زنگیان. "تأثیر جهت‌گیری بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکت: نقش میانجی خلاقیت محصول جدید و کسب مزیت رقابتی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 17, 33, 1404, 103-139. doi: 10.22080/jem.2025.28410.3973
غلامزاده, لیلا, ملکی مین‌باش‌رزگاه, مرتضی, زنگیان, سمیه. (1404). 'تأثیر جهت‌گیری بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکت: نقش میانجی خلاقیت محصول جدید و کسب مزیت رقابتی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 17(33), pp. 103-139. doi: 10.22080/jem.2025.28410.3973
غلامزاده, لیلا, ملکی مین‌باش‌رزگاه, مرتضی, زنگیان, سمیه. تأثیر جهت‌گیری بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکت: نقش میانجی خلاقیت محصول جدید و کسب مزیت رقابتی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1404; 17(33): 103-139. doi: 10.22080/jem.2025.28410.3973


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب