اصانلو, بهاره, خدامی, ُسهیلا. (1394). بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(14), 13-32.
بهاره اصانلو; ُسهیلا خدامی. "بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7, 14, 1394, 13-32.
اصانلو, بهاره, خدامی, ُسهیلا. (1394). 'بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(14), pp. 13-32.
اصانلو, بهاره, خدامی, ُسهیلا. بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 7(14): 13-32.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب