1.

بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری

صفحه 13-32
بهاره اصانلو؛ ُسهیلا خدامی

2.

مطالعه نقش قابلیت ‏های اعتمادساز در پویاسازی کسب‏ وکار شرکت‏ های مشاوره مدیریت

صفحه 33-51
نادر سیدکلالی؛ علی حیدری

3.

ارزیابی عملکرد مالی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 53-71
صابر خلیلی؛ عبدالحمید صفایی قادیکلائی

4.

طراحی و تبیین مدل جامع کارآفرینی دانشگاهی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

صفحه 73-90
بابک ضیاء؛ مهدی تاج پور

5.

ارائه مدلی برای ارزیابی پایداری زنجیره تأمین با رویکرد فراترکیب

صفحه 91-112
احمدرضا قاسمی؛ محمد علی رعیت پیشه

6.

یکپارچه سازی رویکردهای مدیریت زنجیره تامین در قالب زنجیره تامین لارج با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در شرکت سایپا

صفحه 113-134
مصطفی قاضی زاده؛ سعید صفری؛ فاطمه نوروززاده؛ قاسم حیدری

7.

چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی

صفحه 135-153
امیر مانیان؛ محمدحسین رونقی؛ بابک سهرابی یورتچی؛ محمود محمدیان؛ مجتبی امیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب