مانیان, امیر, رونقی, محمدحسین, سهرابی یورتچی, بابک, محمدیان, محمود, امیری, مجتبی. (1394). چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(14), 135-153.
امیر مانیان; محمدحسین رونقی; بابک سهرابی یورتچی; محمود محمدیان; مجتبی امیری. "چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7, 14, 1394, 135-153.
مانیان, امیر, رونقی, محمدحسین, سهرابی یورتچی, بابک, محمدیان, محمود, امیری, مجتبی. (1394). 'چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(14), pp. 135-153.
مانیان, امیر, رونقی, محمدحسین, سهرابی یورتچی, بابک, محمدیان, محمود, امیری, مجتبی. چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 7(14): 135-153.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب