باقری, دکتر سید محمد. (1390). بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند و ویژگی های محصول بر ادراکات و قصد پذیرش محصولات جدید: در صنعت محصولات الکترونیک. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(5), 29-52.
دکتر سید محمد باقری. "بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند و ویژگی های محصول بر ادراکات و قصد پذیرش محصولات جدید: در صنعت محصولات الکترونیک". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3, 5, 1390, 29-52.
باقری, دکتر سید محمد. (1390). 'بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند و ویژگی های محصول بر ادراکات و قصد پذیرش محصولات جدید: در صنعت محصولات الکترونیک', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(5), pp. 29-52.
باقری, دکتر سید محمد. بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند و ویژگی های محصول بر ادراکات و قصد پذیرش محصولات جدید: در صنعت محصولات الکترونیک. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1390; 3(5): 29-52.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب