1.

مدل برونسپاری خدمات و وارانتی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره

صفحه 13-28
دکتر عزت اله اصغری زاده؛ احمد بیطرف؛ محمد رضا نازآبادی

2.

بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند و ویژگی های محصول بر ادراکات و قصد پذیرش محصولات جدید: در صنعت محصولات الکترونیک

صفحه 29-52
دکتر سید محمد باقری

3.

بررسی کیفیت خدمات آن لاین در شرکت رجاء

صفحه 53-68
دکتر نسرین جزنی؛ دکتر غلامعلی طبرسا؛ امیر هوشنگ نظری پور

4.

افزایش اعتمـاد عمومی بر پایه‌ی ارتقای فرهنگ پاسخ گویی

صفحه 69-94
دکتر شمس السادت زاهدی؛ محمد خانباشی؛ الهام رضایی

5.

نقش گرایش کارآفرینانه در عملکرد سازمانی؛ شعب بانک ملّت شهر تهران

صفحه 95-116
دکتر سید مصطفی رضوی؛ دکتر محمد رضا زالی؛ محمود رشیدی؛ جاوید دیداری

6.

رعایت اخلاق در فعالیت های بانکی و تأثیر آن بر روابط میان بانک و مشتری

صفحه 117-136
دکترسید رضا سید جوادین؛ مجتبی براری؛ کاظم ذبیح زاده

7.

بررسی تأثیر ادراک از عدالت و اعتماد بر طفره‌رفتن اجتماعی تیم‌ها در تسهیم دانش :تیم های تحقیق و توسعه‌ی مستقر در شهرک صنعتی طوس مشهد

صفحه 137-162
دکتر سعید مرتضوی؛ حسن حکیمی؛ نعمت اله سودی؛ رضا قلی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب