جزنی, دکتر نسرین, طبرسا, دکتر غلامعلی, نظری پور, امیر هوشنگ. (1390). بررسی کیفیت خدمات آن لاین در شرکت رجاء. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(5), 53-68.
دکتر نسرین جزنی; دکتر غلامعلی طبرسا; امیر هوشنگ نظری پور. "بررسی کیفیت خدمات آن لاین در شرکت رجاء". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3, 5, 1390, 53-68.
جزنی, دکتر نسرین, طبرسا, دکتر غلامعلی, نظری پور, امیر هوشنگ. (1390). 'بررسی کیفیت خدمات آن لاین در شرکت رجاء', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(5), pp. 53-68.
جزنی, دکتر نسرین, طبرسا, دکتر غلامعلی, نظری پور, امیر هوشنگ. بررسی کیفیت خدمات آن لاین در شرکت رجاء. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1390; 3(5): 53-68.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب