سید جوادین, دکترسید رضا, براری, مجتبی, ذبیح زاده, کاظم. (1390). رعایت اخلاق در فعالیت های بانکی و تأثیر آن بر روابط میان بانک و مشتری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(5), 117-136.
دکترسید رضا سید جوادین; مجتبی براری; کاظم ذبیح زاده. "رعایت اخلاق در فعالیت های بانکی و تأثیر آن بر روابط میان بانک و مشتری". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3, 5, 1390, 117-136.
سید جوادین, دکترسید رضا, براری, مجتبی, ذبیح زاده, کاظم. (1390). 'رعایت اخلاق در فعالیت های بانکی و تأثیر آن بر روابط میان بانک و مشتری', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(5), pp. 117-136.
سید جوادین, دکترسید رضا, براری, مجتبی, ذبیح زاده, کاظم. رعایت اخلاق در فعالیت های بانکی و تأثیر آن بر روابط میان بانک و مشتری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1390; 3(5): 117-136.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب