زارعی, عظیم, مرادی, هادی. (1398). واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(21), 13-37. doi: 10.22080/jem.2019.16324.2893
عظیم زارعی; هادی مرادی. "واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11, 21, 1398, 13-37. doi: 10.22080/jem.2019.16324.2893
زارعی, عظیم, مرادی, هادی. (1398). 'واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(21), pp. 13-37. doi: 10.22080/jem.2019.16324.2893
زارعی, عظیم, مرادی, هادی. واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1398; 11(21): 13-37. doi: 10.22080/jem.2019.16324.2893


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب