1.

واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط

صفحه 13-37
عظیم زارعی؛ هادی مرادی

2.

بررسی اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین)

صفحه 73-95
وحیده علیپور؛ مصطفی جعفری؛ عاطفه مهری بازقلعه

3.

متد تعیین مسیرپرریسک در بین مسیرهای چندگانه فرآیند کسب وکار

صفحه 39-72
سید احسان ملیحی؛ مریم سهرابی

4.

بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگن‌بودن مصرف‌کنندگان بر تمایل به جایگاه‌یابی مجدد برند

صفحه 97-128
علیرضا نعلچی کاشی؛ سیدمحمد طباطبایی نسب؛ شهناز نایب زاده؛ زهره طباطبایی نسب

5.

خلق مزیت رقابتی: واکاوی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز بر مدیریت زنجیره تأمین سبز با نقش تعدیل‌گری نوجویی سبز در شرکت‌های صنعتی

صفحه 129-152
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ مریم ورمقانی؛ هوشمند باقری قره بلاغ

6.

شناسایی و رتبه‎بندی شاخص‎های موفقیت در مذاکره تجاری با روس‎ها

صفحه 153-177
مرتضی موقر؛ محسن علیزاده ثانی؛ عباس پنبه کار

7.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوع‌طلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران)

صفحه 179-204
مجتبی مهراب پور؛ فرشید نمامیان؛ فخرالدین معروفی نقدهی؛ علیرضا مرادی

8.

پیش بینی سیگنال معاملات سهام با استفاده از شبکه های پتری رنگی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: بازار بورس تهران)

صفحه 205-227
علی قربانی؛ محمود یحیی زاده فر؛ سید علی نبوی چاشمی

9.

بررسی تأثیر یادگیری‌مداری بر عملکرد محصول جدید: تبیین نقش واسط قابلیت دوسو توانی و چابکی سازمانی

صفحه 115-136
ایمان حکیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب