علیپور, وحیده, جعفری, مصطفی, مهری بازقلعه, عاطفه. (1398). بررسی اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(21), 73-95. doi: 10.22080/jem.2019.17193.2996
وحیده علیپور; مصطفی جعفری; عاطفه مهری بازقلعه. "بررسی اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11, 21, 1398, 73-95. doi: 10.22080/jem.2019.17193.2996
علیپور, وحیده, جعفری, مصطفی, مهری بازقلعه, عاطفه. (1398). 'بررسی اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(21), pp. 73-95. doi: 10.22080/jem.2019.17193.2996
علیپور, وحیده, جعفری, مصطفی, مهری بازقلعه, عاطفه. بررسی اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1398; 11(21): 73-95. doi: 10.22080/jem.2019.17193.2996


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب