نعلچی کاشی, علیرضا, طباطبایی نسب, سیدمحمد, نایب زاده, شهناز, طباطبایی نسب, زهره. (1398). بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگن‌بودن مصرف‌کنندگان بر تمایل به جایگاه‌یابی مجدد برند. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(21), 97-128. doi: 10.22080/jem.2019.16180.2877
علیرضا نعلچی کاشی; سیدمحمد طباطبایی نسب; شهناز نایب زاده; زهره طباطبایی نسب. "بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگن‌بودن مصرف‌کنندگان بر تمایل به جایگاه‌یابی مجدد برند". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11, 21, 1398, 97-128. doi: 10.22080/jem.2019.16180.2877
نعلچی کاشی, علیرضا, طباطبایی نسب, سیدمحمد, نایب زاده, شهناز, طباطبایی نسب, زهره. (1398). 'بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگن‌بودن مصرف‌کنندگان بر تمایل به جایگاه‌یابی مجدد برند', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(21), pp. 97-128. doi: 10.22080/jem.2019.16180.2877
نعلچی کاشی, علیرضا, طباطبایی نسب, سیدمحمد, نایب زاده, شهناز, طباطبایی نسب, زهره. بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگن‌بودن مصرف‌کنندگان بر تمایل به جایگاه‌یابی مجدد برند. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1398; 11(21): 97-128. doi: 10.22080/jem.2019.16180.2877


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب