مهراب پور, مجتبی, نمامیان, فرشید, معروفی نقدهی, فخرالدین, مرادی, علیرضا. (1398). شناسایی و رتبه‌بندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوع‌طلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(21), 179-204. doi: 10.22080/jem.2020.17116.2982
مجتبی مهراب پور; فرشید نمامیان; فخرالدین معروفی نقدهی; علیرضا مرادی. "شناسایی و رتبه‌بندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوع‌طلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11, 21, 1398, 179-204. doi: 10.22080/jem.2020.17116.2982
مهراب پور, مجتبی, نمامیان, فرشید, معروفی نقدهی, فخرالدین, مرادی, علیرضا. (1398). 'شناسایی و رتبه‌بندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوع‌طلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(21), pp. 179-204. doi: 10.22080/jem.2020.17116.2982
مهراب پور, مجتبی, نمامیان, فرشید, معروفی نقدهی, فخرالدین, مرادی, علیرضا. شناسایی و رتبه‌بندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوع‌طلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1398; 11(21): 179-204. doi: 10.22080/jem.2020.17116.2982


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب