محمدحسینی, نسرین, منصوری مؤید, فرشته, دلخواه, جلیل. (1398). وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(22), 13-34. doi: 10.22080/jem.2020.17117.2983
نسرین محمدحسینی; فرشته منصوری مؤید; جلیل دلخواه. "وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11, 22, 1398, 13-34. doi: 10.22080/jem.2020.17117.2983
محمدحسینی, نسرین, منصوری مؤید, فرشته, دلخواه, جلیل. (1398). 'وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(22), pp. 13-34. doi: 10.22080/jem.2020.17117.2983
محمدحسینی, نسرین, منصوری مؤید, فرشته, دلخواه, جلیل. وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1398; 11(22): 13-34. doi: 10.22080/jem.2020.17117.2983


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب