1.

وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات

صفحه 13-34
نسرین محمدحسینی؛ فرشته منصوری مؤید؛ جلیل دلخواه

2.

تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری

صفحه 87-114
سوما رحمانی؛ محسن علیزلده ثانی؛ دکترمحمد ولی پور خطیر؛ مهدی مجیدپور

3.

تاثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی گری فضیلت سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

صفحه 35-55
راضیه یوسف بروجردی؛ سید علی سیادت؛ مصطفی عزیزی؛ سید عباس خلیقی پور

4.

ارائه چارچوب ادراک‌های مصرف‌کننده از تخفیف و مدیریت ادراک‌های خلق ارزش و تخریب ارزش

صفحه 57-85
فاطمه رستمی؛ محسن نظری

5.

ارزیابی تامین‌کنندگان در شرایط عدم اطمینان با ترکیب روش های دمپستر شافر و تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره

صفحه 115-150
حمیدرضا فلاح لاجیمی؛ زهرا جعفری

6.

طراحی فرآیند چرخش بنگاه‌های کوچک و متوسط در مرحله افول (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت مواد غذایی)

صفحه 151-184
پیمان دولتشاه؛ علی یزدخواستی؛ اسماعیل مزروعی نصرابادی

7.

تبیین مدل نقش اقدامات منابع انسانی بر انگیزه خدمت عمومی با رویکرد روانشناختی

صفحه 185-206
حسن دانایی فرد؛ معصومه دنیایی؛ حبیب الله طاهرپور کلانتری؛ اسداله گنجعلی

8.

شناسایی پیشایند‌ها و پیامد‌های برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان

صفحه 207-228
مجتبی امانی بنی؛ علی نصر اصفهانی؛ علی شائمی برزکی؛ هادی تیموری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب