رستمی, فاطمه, نظری, محسن. (1398). ارائه چارچوب ادراک‌های مصرف‌کننده از تخفیف و مدیریت ادراک‌های خلق ارزش و تخریب ارزش. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(22), 57-85. doi: 10.22080/jem.2020.17642.3041
فاطمه رستمی; محسن نظری. "ارائه چارچوب ادراک‌های مصرف‌کننده از تخفیف و مدیریت ادراک‌های خلق ارزش و تخریب ارزش". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11, 22, 1398, 57-85. doi: 10.22080/jem.2020.17642.3041
رستمی, فاطمه, نظری, محسن. (1398). 'ارائه چارچوب ادراک‌های مصرف‌کننده از تخفیف و مدیریت ادراک‌های خلق ارزش و تخریب ارزش', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(22), pp. 57-85. doi: 10.22080/jem.2020.17642.3041
رستمی, فاطمه, نظری, محسن. ارائه چارچوب ادراک‌های مصرف‌کننده از تخفیف و مدیریت ادراک‌های خلق ارزش و تخریب ارزش. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1398; 11(22): 57-85. doi: 10.22080/jem.2020.17642.3041


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب