رمضان زاده لسبویی, مهدی, میرزائی, روزبه, قنبری, رقیه. (1398). کیفیت زیبایی شناختی، کیفیت خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(31), 39-53. doi: 10.22080/jtpd.2019.15619.2987
مهدی رمضان زاده لسبویی; روزبه میرزائی; رقیه قنبری. "کیفیت زیبایی شناختی، کیفیت خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8, 31, 1398, 39-53. doi: 10.22080/jtpd.2019.15619.2987
رمضان زاده لسبویی, مهدی, میرزائی, روزبه, قنبری, رقیه. (1398). 'کیفیت زیبایی شناختی، کیفیت خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(31), pp. 39-53. doi: 10.22080/jtpd.2019.15619.2987
رمضان زاده لسبویی, مهدی, میرزائی, روزبه, قنبری, رقیه. کیفیت زیبایی شناختی، کیفیت خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1398; 8(31): 39-53. doi: 10.22080/jtpd.2019.15619.2987


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب