1.

بازاریابی گردشگری: بررسی مقایسه‌ای تجربه گردشگری به‌ یاد ماندنی بین تیپ‌های شخصیتی متفاوت بر اساس مدل مایرز-بریگز

صفحه 1-17
میثم شیرخدایی؛ مجید غفاری؛ فاطمه یوسفی؛ فائزه یوسفی

2.

بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر احساس امنیت گردشگران خارجی

صفحه 19-38
محمد علی آغنده؛ مهدی کروبی

3.

کیفیت زیبایی شناختی، کیفیت خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه)

صفحه 39-53
مهدی رمضان زاده لسبویی؛ روزبه میرزائی؛ رقیه قنبری

4.

الزامات فضایی توسعة خوشه‌های خلاق و رقابت‌پذیرِ گردشگری-فرهنگی (شهرک‌های رسانه‌ای)؛ مورد پژوهی منطقة کلان‌شهری تهران

صفحه 55-72
سحر ندایی طوسی؛ علیرضا فرخنده کیش

5.

مقایسه عوامل مؤثر بر رفتار خرید صنایع دستی بین گردشگران داخلی و خارجی شهر اصفهان

صفحه 73-95
نرگس وزین؛ فاطمه زمانی

6.

شناسایی و ارزیابی کانون های بومگردی در استان گیلان

صفحه 97-114
مهدی حسام؛ حسن اروجی

7.

کسب و کارهای مسئولانه: سنجش سطح مسئولیت پذیری زیست محیطی صاحبان اقامتگاه‌های بوم‌گردی مطالعه موردی: خراسان رضوی

صفحه 115-132
حمدالله سجاسی قیداری؛ حمید شایان؛ امین فعال جلالی

8.

رفتار مقابله‌ای گردشگران در هنگام شکست خدمات: نقش شایستگی ادراک شده نیروی انسانی

صفحه 133-146
محسن علیزاده ثانی؛ فریده انوری؛ فاطمه جمالی

9.

بررسی تاثیر رویدادهای فرهنگی بر تصویر شناختی و عاطفی مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر کرج)

صفحه 147-161
یزدان شیرمحمدی؛ اسحاق جلالیان؛ زینب هاشمی باغی؛ سعید ترکاشوند

10.

تبیین عوامل محیطی اثرگذار بر دانشگاه کارآفرین در حوزه گردشگری

صفحه 163-179
اسرافیل علاء؛ جواد حاتمی؛ امینه احمدی؛ حسنعلی آقاجانی

11.

طراحی مدل پنجره فرصت کارآفرینانه در توریسم فرهنگی ایران

صفحه 181-195
فریده کمری؛ سید محمدرضا حسینی؛ صیدمهدی ویسه؛ محمود رضا مستقیمی

12.

نقش فضاهای مجازی در آشنایی و تصویر ذهنی گردشگران خارجی در سفر به ایران

صفحه 197-217
سیدخلیل سیدعلی پور؛ سیده زهرا صدر

13.

ارزیابی عوامل موثر در بهبود رقابت پذیری در صنعت گردشگردی ایران با استفاده از رویکرد MCDM هیبریدی

صفحه 219-232
سید فخرالدین فخرحسینی؛ یوسف عیسی زاده روشن


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب