علیزاده ثانی, محسن, انوری, فریده, جمالی, فاطمه. (1398). رفتار مقابله‌ای گردشگران در هنگام شکست خدمات: نقش شایستگی ادراک شده نیروی انسانی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(31), 133-146. doi: 10.22080/jtpd.2020.17592.3165
محسن علیزاده ثانی; فریده انوری; فاطمه جمالی. "رفتار مقابله‌ای گردشگران در هنگام شکست خدمات: نقش شایستگی ادراک شده نیروی انسانی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8, 31, 1398, 133-146. doi: 10.22080/jtpd.2020.17592.3165
علیزاده ثانی, محسن, انوری, فریده, جمالی, فاطمه. (1398). 'رفتار مقابله‌ای گردشگران در هنگام شکست خدمات: نقش شایستگی ادراک شده نیروی انسانی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(31), pp. 133-146. doi: 10.22080/jtpd.2020.17592.3165
علیزاده ثانی, محسن, انوری, فریده, جمالی, فاطمه. رفتار مقابله‌ای گردشگران در هنگام شکست خدمات: نقش شایستگی ادراک شده نیروی انسانی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1398; 8(31): 133-146. doi: 10.22080/jtpd.2020.17592.3165


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب