سالار, جمشید, حسینی امیری, سید محمود, منصور فر, علی. (1399). تأثیر مدیریت هویت برند و مسئولیت اجتماعی بر تعهد سازمانی کارکنان با نقش واسطه‌ای پرستیژ خارجی برند و نقش تعدیل‌گر جنسیت. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(2), 95-115. doi: 10.22080/shrm.2020.2675
جمشید سالار; سید محمود حسینی امیری; علی منصور فر. "تأثیر مدیریت هویت برند و مسئولیت اجتماعی بر تعهد سازمانی کارکنان با نقش واسطه‌ای پرستیژ خارجی برند و نقش تعدیل‌گر جنسیت". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2, 2, 1399, 95-115. doi: 10.22080/shrm.2020.2675
سالار, جمشید, حسینی امیری, سید محمود, منصور فر, علی. (1399). 'تأثیر مدیریت هویت برند و مسئولیت اجتماعی بر تعهد سازمانی کارکنان با نقش واسطه‌ای پرستیژ خارجی برند و نقش تعدیل‌گر جنسیت', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(2), pp. 95-115. doi: 10.22080/shrm.2020.2675
سالار, جمشید, حسینی امیری, سید محمود, منصور فر, علی. تأثیر مدیریت هویت برند و مسئولیت اجتماعی بر تعهد سازمانی کارکنان با نقش واسطه‌ای پرستیژ خارجی برند و نقش تعدیل‌گر جنسیت. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1399; 2(2): 95-115. doi: 10.22080/shrm.2020.2675


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب