شیرخدایی, میثم, غفاری, مجید, یوسفی, فاطمه, یوسفی, فائزه. (1398). بازاریابی گردشگری: بررسی مقایسه‌ای تجربه گردشگری به‌ یاد ماندنی بین تیپ‌های شخصیتی متفاوت بر اساس مدل مایرز-بریگز. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(31), 1-17. doi: 10.22080/jtpd.2020.16975.3115
میثم شیرخدایی; مجید غفاری; فاطمه یوسفی; فائزه یوسفی. "بازاریابی گردشگری: بررسی مقایسه‌ای تجربه گردشگری به‌ یاد ماندنی بین تیپ‌های شخصیتی متفاوت بر اساس مدل مایرز-بریگز". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8, 31, 1398, 1-17. doi: 10.22080/jtpd.2020.16975.3115
شیرخدایی, میثم, غفاری, مجید, یوسفی, فاطمه, یوسفی, فائزه. (1398). 'بازاریابی گردشگری: بررسی مقایسه‌ای تجربه گردشگری به‌ یاد ماندنی بین تیپ‌های شخصیتی متفاوت بر اساس مدل مایرز-بریگز', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(31), pp. 1-17. doi: 10.22080/jtpd.2020.16975.3115
شیرخدایی, میثم, غفاری, مجید, یوسفی, فاطمه, یوسفی, فائزه. بازاریابی گردشگری: بررسی مقایسه‌ای تجربه گردشگری به‌ یاد ماندنی بین تیپ‌های شخصیتی متفاوت بر اساس مدل مایرز-بریگز. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1398; 8(31): 1-17. doi: 10.22080/jtpd.2020.16975.3115


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب