کاظمی, رضا, فتاحی, مجید, ایمان خان, نیلوفر. (1399). ارائه مدل ارزیابی نقش بازاریابی حسی بر خرید آنی در فروشگاه های زنجیره ای منتخب استان مازندران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(24), 157-179. doi: 10.22080/jem.2021.18377.3148
رضا کاظمی; مجید فتاحی; نیلوفر ایمان خان. "ارائه مدل ارزیابی نقش بازاریابی حسی بر خرید آنی در فروشگاه های زنجیره ای منتخب استان مازندران". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12, 24, 1399, 157-179. doi: 10.22080/jem.2021.18377.3148
کاظمی, رضا, فتاحی, مجید, ایمان خان, نیلوفر. (1399). 'ارائه مدل ارزیابی نقش بازاریابی حسی بر خرید آنی در فروشگاه های زنجیره ای منتخب استان مازندران', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(24), pp. 157-179. doi: 10.22080/jem.2021.18377.3148
کاظمی, رضا, فتاحی, مجید, ایمان خان, نیلوفر. ارائه مدل ارزیابی نقش بازاریابی حسی بر خرید آنی در فروشگاه های زنجیره ای منتخب استان مازندران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1399; 12(24): 157-179. doi: 10.22080/jem.2021.18377.3148


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب