دهقانی سلطانی, مهدی, آذر, عادل. (1399). نقش مکان و سرمایه فکری در دستیابی به مزیت رقابتی و ارتقاء عملکرد کسب و کارهای کوچک پوشاک. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(24), 209-239. doi: 10.22080/jem.2021.18776.3196
مهدی دهقانی سلطانی; عادل آذر. "نقش مکان و سرمایه فکری در دستیابی به مزیت رقابتی و ارتقاء عملکرد کسب و کارهای کوچک پوشاک". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12, 24, 1399, 209-239. doi: 10.22080/jem.2021.18776.3196
دهقانی سلطانی, مهدی, آذر, عادل. (1399). 'نقش مکان و سرمایه فکری در دستیابی به مزیت رقابتی و ارتقاء عملکرد کسب و کارهای کوچک پوشاک', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(24), pp. 209-239. doi: 10.22080/jem.2021.18776.3196
دهقانی سلطانی, مهدی, آذر, عادل. نقش مکان و سرمایه فکری در دستیابی به مزیت رقابتی و ارتقاء عملکرد کسب و کارهای کوچک پوشاک. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1399; 12(24): 209-239. doi: 10.22080/jem.2021.18776.3196


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب