باقری, مسلم, امینی, علیرضا, نیکبخت, امین, شایق, امیرحسین. (1399). تصویر برند، نگرش به رشته تحصیلی و نقش ارتباطات دهان‌به‌دهان الکترونیک (موردمطالعه: دانشگاه شیراز). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 9(17), 81-106. doi: 10.22080/eps.2021.3196
مسلم باقری; علیرضا امینی; امین نیکبخت; امیرحسین شایق. "تصویر برند، نگرش به رشته تحصیلی و نقش ارتباطات دهان‌به‌دهان الکترونیک (موردمطالعه: دانشگاه شیراز)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 9, 17, 1399, 81-106. doi: 10.22080/eps.2021.3196
باقری, مسلم, امینی, علیرضا, نیکبخت, امین, شایق, امیرحسین. (1399). 'تصویر برند، نگرش به رشته تحصیلی و نقش ارتباطات دهان‌به‌دهان الکترونیک (موردمطالعه: دانشگاه شیراز)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 9(17), pp. 81-106. doi: 10.22080/eps.2021.3196
باقری, مسلم, امینی, علیرضا, نیکبخت, امین, شایق, امیرحسین. تصویر برند، نگرش به رشته تحصیلی و نقش ارتباطات دهان‌به‌دهان الکترونیک (موردمطالعه: دانشگاه شیراز). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1399; 9(17): 81-106. doi: 10.22080/eps.2021.3196


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب