1.

بازکاوی انتقادی مطالعات ایرانی در قلمرو آموزش عالی پایدار

صفحه 1-28
حمید جاودانی؛ احمد کیخا

2.

شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای هنرآموزان بخش صنعت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای

صفحه 19-45
سیده مهسا موسوی؛ جواد پورکریمی؛ فاطمه نارنجی ثانی

3.

تصویر برند، نگرش به رشته تحصیلی و نقش ارتباطات دهان‌به‌دهان الکترونیک (موردمطالعه: دانشگاه شیراز)

صفحه 81-106
مسلم باقری؛ علیرضا امینی؛ امین نیکبخت؛ امیرحسین شایق

4.

ارزیابی و تحلیل نیازهای آموزشی توتون کاران با استفاده از مدل بوریچ (مورد:استان‌های مازندران و گلستان)

صفحه 98-112
حشمت اله سعدی؛ عبدالحلیم کر؛ امیر احمدپور

5.

ارائه الگویی برای طراحی سامانه تصمیم‌یار مالی و قابلیت‌های آن در دانشگاه

صفحه 121-152
ابوالقاسم نادری روشناوند؛ میترا عزتی؛ مصطفی دین محمدی؛ کاظم فتح تبار فیروزجائی

6.

ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد شبکه عصبی رگرسیون عمومی مورد مطالعه: اعضای هیات علمی

صفحه 202-222
مهدی خسروی؛ ابوالحسن حسینی؛ جمال قاسمی

7.

تاثیر نظام آموزش عالی پژوهش محور بر کارآفرینی با نقش میانجی تجاری سازی دانش در دانشگاه‌ها جهت ارائه مدل

صفحه 229-245
سیده محبوبه جعفری رستمی؛ کیومرث نیازاذری؛ ترانه عنایتی

8.

الگوی ارزیابی کیفیت تصمیمات تخصیص منابع در دانشگاه: رویکرد فراترکیب

صفحه 252-293
ابوالقاسم نادری روشناوند؛ محمدرضا کرمی؛ میترا عزتی؛ علی سوری

9.

تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک‌شده از خدمات آموزشی

صفحه 282-304
ناهید نادری؛ محمد غفاری؛ حمیده امدادی؛ مهدی فرمانی

10.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تحصیلی دانشگاه مازندران

صفحه 282-298
نادر رازقی؛ ابراهیم صالحی عمران؛ مبینا کاظمی

11.

ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین مبتنی بر پایدارسازی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شریف تهران)

صفحه 305-325
زیبا پذیرفته؛ رضا یوسفی سعید آبادی؛ مجید فتاحی

12.

برنامه ریزی فرایند آموزش گامی به سوی یکسان سازی کیفیت دانشگاه ها

صفحه 326-351
زهرا مصطفی پور؛ حمید رحیمیان؛ عباس عباس پور؛ سعید غیاثی؛ علی خورسندی طاسکوه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب