نادری, ناهید, غفاری, محمد, امدادی, حمیده, فرمانی, مهدی. (1399). تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک‌شده از خدمات آموزشی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 9(17), 282-304. doi: 10.22080/eps.2021.3200
ناهید نادری; محمد غفاری; حمیده امدادی; مهدی فرمانی. "تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک‌شده از خدمات آموزشی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 9, 17, 1399, 282-304. doi: 10.22080/eps.2021.3200
نادری, ناهید, غفاری, محمد, امدادی, حمیده, فرمانی, مهدی. (1399). 'تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک‌شده از خدمات آموزشی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 9(17), pp. 282-304. doi: 10.22080/eps.2021.3200
نادری, ناهید, غفاری, محمد, امدادی, حمیده, فرمانی, مهدی. تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک‌شده از خدمات آموزشی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1399; 9(17): 282-304. doi: 10.22080/eps.2021.3200


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب