Karimpour, Sedigheh. (1402). Language Proficiency and EAP Students’ Writing Quality: Contributions of Explicit and Implicit Genre-Based Instruction. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 01(1), 191-201. doi: 10.22080/iselt.2021.21978.1017
Sedigheh Karimpour. "Language Proficiency and EAP Students’ Writing Quality: Contributions of Explicit and Implicit Genre-Based Instruction". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 01, 1, 1402, 191-201. doi: 10.22080/iselt.2021.21978.1017
Karimpour, Sedigheh. (1402). 'Language Proficiency and EAP Students’ Writing Quality: Contributions of Explicit and Implicit Genre-Based Instruction', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 01(1), pp. 191-201. doi: 10.22080/iselt.2021.21978.1017
Karimpour, Sedigheh. Language Proficiency and EAP Students’ Writing Quality: Contributions of Explicit and Implicit Genre-Based Instruction. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 01(1): 191-201. doi: 10.22080/iselt.2021.21978.1017


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب