قاسمی, محمد, حسینی, محبوبه. (1401). بررسی نقش واسطه گری مهارت‌های انسانی و ادراکی در تاثیر دقت اطلاعات و کیفیت اطلاعات بر عملکرد خدمات مشتری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(6), 115-99. doi: 10.22080/shrm.2022.3824
محمد قاسمی; محبوبه حسینی. "بررسی نقش واسطه گری مهارت‌های انسانی و ادراکی در تاثیر دقت اطلاعات و کیفیت اطلاعات بر عملکرد خدمات مشتری". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4, 6, 1401, 115-99. doi: 10.22080/shrm.2022.3824
قاسمی, محمد, حسینی, محبوبه. (1401). 'بررسی نقش واسطه گری مهارت‌های انسانی و ادراکی در تاثیر دقت اطلاعات و کیفیت اطلاعات بر عملکرد خدمات مشتری', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(6), pp. 115-99. doi: 10.22080/shrm.2022.3824
قاسمی, محمد, حسینی, محبوبه. بررسی نقش واسطه گری مهارت‌های انسانی و ادراکی در تاثیر دقت اطلاعات و کیفیت اطلاعات بر عملکرد خدمات مشتری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 4(6): 115-99. doi: 10.22080/shrm.2022.3824


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب