منصوری, سیروس, خدایی, طاهره. (1401). تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانه‌ای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(1), 37-46. doi: 10.22080/dc.2022.3844
سیروس منصوری; طاهره خدایی. "تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانه‌ای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1, 1, 1401, 37-46. doi: 10.22080/dc.2022.3844
منصوری, سیروس, خدایی, طاهره. (1401). 'تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانه‌ای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(1), pp. 37-46. doi: 10.22080/dc.2022.3844
منصوری, سیروس, خدایی, طاهره. تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانه‌ای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 1(1): 37-46. doi: 10.22080/dc.2022.3844


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب