دانشگاه مازندران

 آمار

تعداد نشریات28
تعداد شماره‌ها406
تعداد مقالات3,912
تعداد مشاهده مقاله6,411,019
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,721,523

1.

شناسایی شاخص های مطلوب عنصر زمان آموزش در برنامه درسی رشته‌های علوم انسانی دانشگاهی و سنجش میزان بکارگیری این شاخص ها در نظام آموزش عالی ایران (یک مطالعه ترکیبی)

صفحه 1-17
مصطفی باقریان فر؛ احمدرضا نصراصفهانی

2.

شناسایی مولفه‌ها و خرده‌مولفه‌های برنامه درسی آینده‌پژوهانه و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش

صفحه 18-36
محسن دیبایی صابر؛ محسن فلاحتداری

3.

تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانه‌ای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی

صفحه 37-46
سیروس منصوری؛ طاهره خدایی

4.

طراحی برنامه درسی فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه فرهنگیان؛ یک مطالعه داده‌بنیاد

صفحه 47-60
سیده بتول حسینی؛ علیرضا صادقی؛ علی اکبر خسروی بابادی؛ مهدی دوایی

5.

بررسی موانع و زمینه‌های مناسب کاربرد روش تدریس سقراطی در کلاس‌های درس (از دیدگاه دبیران شهرستان ساری)

صفحه 61-73
حجت صفارحیدری؛ سید علی اکبر حسینی

6.

مقایسه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره دکتری رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه شیراز با برنامه درسی دانشگاه‌های برتر جهان

صفحه 74-88
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ حمید رییسی؛ سولماز خادمی

7.

جایگاه مولفه‌های دانشگاه مسئولیت‌پذیر اجتماعی در دانشگاه بوعلی‌سینا همدان مورد مطالعه: دانشکده علوم انسانی

صفحه 89-107
محمدرضا یوسف زاده چوسری؛ عیسی زمانیان؛ عظیمه سادات خاکباز

8.

بررسی رابطه برنامه‌درسی ضمنی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی خودپنداره تحصیلی

صفحه 108-123
حسین سوری؛ نسیبه هاشمی مقدم؛ فرانک امیدیان

9.

بررسی تأثیرآموزش به شیوه همیاری بر رشد اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول شهر کرمانشاه

صفحه 123-133
پریسا ریزوندی؛ محمدرضا امام جمعه

10.

بررسی محتوا و اجرای طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) با تکیه بر تجارب مدیران و معلمان دوره دوم ابتدایی شهر بوکان

صفحه 134-145
شلر بهبودی؛ ادریس اسلامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب