1.

شناسایی شاخص های مطلوب عنصر زمان آموزش در برنامه درسی رشته‌های علوم انسانی دانشگاهی و سنجش میزان بکارگیری این شاخص ها در نظام آموزش عالی ایران (یک مطالعه ترکیبی)

صفحه 1-17
مصطفی باقریان فر؛ احمدرضا نصراصفهانی

2.

شناسایی مولفه‌ها و خرده‌مولفه‌های برنامه درسی آینده‌پژوهانه و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش

صفحه 18-36
محسن دیبایی صابر؛ محسن فلاحتداری

3.

تأثیر آموزش با استفاده از چندرسانه‌ای بر علاقه به درس و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی

صفحه 37-46
سیروس منصوری؛ طاهره خدایی

4.

طراحی برنامه درسی فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه فرهنگیان؛ یک مطالعه داده‌بنیاد

صفحه 47-60
سیده بتول حسینی؛ علیرضا صادقی؛ علی اکبر خسروی بابادی؛ مهدی دوایی

5.

بررسی موانع و زمینه‌های مناسب کاربرد روش تدریس سقراطی در کلاس‌های درس (از دیدگاه دبیران شهرستان ساری)

صفحه 61-73
حجت صفارحیدری؛ سید علی اکبر حسینی

6.

مقایسه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره دکتری رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه شیراز با برنامه درسی دانشگاه‌های برتر جهان

صفحه 74-88
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ حمید رییسی؛ سولماز خادمی

7.

جایگاه مولفه‌های دانشگاه مسئولیت‌پذیر اجتماعی در دانشگاه بوعلی‌سینا همدان مورد مطالعه: دانشکده علوم انسانی

صفحه 89-107
محمدرضا یوسف زاده چوسری؛ عیسی زمانیان؛ عظیمه سادات خاکباز

8.

بررسی رابطه برنامه‌درسی ضمنی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی خودپنداره تحصیلی

صفحه 108-123
حسین سوری؛ نسیبه هاشمی مقدم؛ فرانک امیدیان

9.

بررسی تأثیرآموزش به شیوه همیاری بر رشد اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول شهر کرمانشاه

صفحه 123-133
پریسا ریزوندی؛ محمدرضا امام جمعه

10.

بررسی محتوا و اجرای طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) با تکیه بر تجارب مدیران و معلمان دوره دوم ابتدایی شهر بوکان

صفحه 134-145
شلر بهبودی؛ ادریس اسلامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب