رضازاده, آمنه, فتاحی, مجید, غفاری, رحمان. (1401). بکارگیری آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت سنجش پیامهای تبلیغاتی در راستای بهبود سلامت جامعه. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(27), 277-293. doi: 10.22080/jem.2022.20322.3415
آمنه رضازاده; مجید فتاحی; رحمان غفاری. "بکارگیری آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت سنجش پیامهای تبلیغاتی در راستای بهبود سلامت جامعه". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 27, 1401, 277-293. doi: 10.22080/jem.2022.20322.3415
رضازاده, آمنه, فتاحی, مجید, غفاری, رحمان. (1401). 'بکارگیری آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت سنجش پیامهای تبلیغاتی در راستای بهبود سلامت جامعه', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(27), pp. 277-293. doi: 10.22080/jem.2022.20322.3415
رضازاده, آمنه, فتاحی, مجید, غفاری, رحمان. بکارگیری آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت سنجش پیامهای تبلیغاتی در راستای بهبود سلامت جامعه. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 14(27): 277-293. doi: 10.22080/jem.2022.20322.3415


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب