دانشگاه مازندران

 آمار

تعداد نشریات28
تعداد شماره‌ها391
تعداد مقالات3,806
تعداد مشاهده مقاله6,234,207
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,571,398
رضازاده, آمنه, فتاحی, مجید, غفاری, رحمان. (1401). بکارگیری آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت سنجش پیامهای تبلیغاتی در راستای بهبود سلامت جامعه. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(27), 277-293. doi: 10.22080/jem.2022.20322.3415
آمنه رضازاده; مجید فتاحی; رحمان غفاری. "بکارگیری آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت سنجش پیامهای تبلیغاتی در راستای بهبود سلامت جامعه". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 27, 1401, 277-293. doi: 10.22080/jem.2022.20322.3415
رضازاده, آمنه, فتاحی, مجید, غفاری, رحمان. (1401). 'بکارگیری آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت سنجش پیامهای تبلیغاتی در راستای بهبود سلامت جامعه', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(27), pp. 277-293. doi: 10.22080/jem.2022.20322.3415
رضازاده, آمنه, فتاحی, مجید, غفاری, رحمان. بکارگیری آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت سنجش پیامهای تبلیغاتی در راستای بهبود سلامت جامعه. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 14(27): 277-293. doi: 10.22080/jem.2022.20322.3415


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب