1.

ساخت اجتماعی استراتژی: رویکردی تفسیری به چگونگی وضع استراتژی‌ها در سازمان

صفحه 7-27
بهاره عابدین

2.

الگوی خود مدیریتی درونی کارکنان: رویکرد رفتارگرایی جامع

صفحه 29-55
حسین دامغانیان؛ ناهید محمدی‌ثابت؛ محسن فرهادی نژاد

3.

ساختاردهی عوامل مؤثر بر ظرفیت کارآفرینی در صنعت ورزش ایران

صفحه 57-79
نسرین افشاری پور؛ مینا حکاک زاده؛ محمد ابراهیم رزاقی

4.

بررسی تأثیر فناوری‌های هوشمند بر پایداری شرکت‌ها با نقش میانجی استراتژی پایداری شرکت‌ها

صفحه 81-104
شهرزاد شکری؛ نیلوفر میرسپاسی؛ حاجیه رجبی فرجاد

5.

طراحی مدل فراترکیب پیشران های استراتژی بازاریابی نوستالوژیک

صفحه 105-128
سید عبدالله حیدریه؛ حامد عرب احمدی؛ یونس وکیل الرعایا

6.

ارائه مدلی برای سیستم لجستیک اجرایی عملیات کراس داک (شواهد تجربی: شرکت ایران خودرو)

صفحه 129-166
جواد خمیس آبادی؛ محمدرضا کاباران زاده قدیم؛ محمد مهدی موحدی

7.

ارائه مدل بازاریابی زنجیره تأمین یکپارچه صنعت ساختمان در بانک مسکن

صفحه 167-185
محمد امیر کرامت؛ حمید رضا سعیدنیا؛ زهرا علی پور درویش؛ محمد علی دهقان دهلوی

8.

تدوین مدل سبک رفتار سیاسی مدیران در شرکتهای هولدینگ

صفحه 187-208
مسعود سلطانی فتح؛ داود کیا کجوری؛ سعید اسلامی

9.

طراحی مدل کسب و کارهای شبکه پخش موادغذایی فاسد شدنی با بکارگیری VANET (مطالعه موردی موسسه پروتئین بانک مازندران)

صفحه 209-233
نیما نوری پور؛ منصور مومنی؛ حنان عموزاد مهدیرجی

10.

مدیریت اخلاقی بازار؛ شبیه سازی نقش هنجارهای اخلاقی - اسلامی در آمیخته بازاریابی سبز

صفحه 235-255
عظیم زارعی؛ غلامرضا امینی خیابانی

11.

تأثیر ظرفیت هوش تجاری، یادگیری شبکه ای و نوآوری بر عملکرد شرکت های نوپا ( استارت آپ ها)

صفحه 257-275
علی رضا تمجید پامچلو؛ مرتضی خاکپور؛ کیومرث کیانی

12.

بکارگیری آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت سنجش پیامهای تبلیغاتی در راستای بهبود سلامت جامعه

صفحه 277-293
آمنه رضازاده؛ مجید فتاحی؛ رحمان غفاری

13.

تأثیر بازاریابی اخلاقی بر تصویر برند با میانجی‌گری مسئولیت اجتماعی

صفحه 295-317
ناصر سیف اللهی؛ نادر اسکندری

14.

ارائه چارچوب و ارزیابی آمادگی زنجیره تأمین با رویکرد مشارکتی در صنعت خودرو ایران

صفحه 319-346
کیارش فرتاش؛ التاز مسماع خسروشاهی

15.

ارائه چارچوب عوامل موثر بر خرید اینترنتی در حوزه کسب و کار های آنلاین از دیدگاه کارآفرینان با رویکرد کیفی

صفحه 347-373
مجتبی نصیری؛ حسین وظیفه دوست؛ محمد علی نسیمی؛ حسین دیده خانی

16.

طراحی مدل ترک خدمت داوطلبانه کارکنان

صفحه 375-410
شاهر بسطی؛ جلیل دلخواه؛ حسن دانایی فرد؛ علی اصغر فانی

17.

مدل ارزیابی کاربردپذیری اینترنت‌بانک کاربر-محور

صفحه 411-438
آزاد شیبانی؛ مسعود کیماسی؛ رزا هندیجانی؛ محمدصالح ترکستانی

18.

بررسی نقش میانجی دوسو توانی و آوای سازمانی در تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان

صفحه 439-463
سلطانعلی شهریاری؛ نیکتا حسین نیا

19.

ارایه مقوله های استراتژی همرقابتی و رتبه بندی آنها با روش AHP فازی در صنعت شیر و لبنیات

صفحه 465-492
محسن نظری؛ امین رودانی

20.

ارائه مدل همپایی اجتماعی مدیریت شایعه در واحد های منتخب دانشگاه آزاد

صفحه 493-515
فاطمه متاجی نیموری؛ مینا جمشیدی؛ علی رضاییان

21.

مدیریت دانش در صنعت بانکداری و مالی: سهم فناوری‌های انقلاب صنعتی چهارم

صفحه 517-546
اصغر محمدی فاتح؛ محمد مهدی؛ علی اصغر سالار نژاد

22.

مفهوم‌پردازی مدل عوامل مؤثر بر تأمین مالی جمعی شرکت‌های دانش بنیان (مورد مطالعه: حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای)

صفحه 547-573
صبا امیری

23.

شناسایی و اولویت بندی فعالیت های زنجیره تامین پایدار مبتنی بر مالتی گراندد تئوری (مورد مطالعه: شرکت سایپا)

صفحه 575-600
مهرداد زلفی؛ عبدالحمید صفایی قادیکلایی؛ محمد ولیپور خطیر

24.

مدل قصد کارآفرینی با رویکرد فراترکیب

صفحه 601-625
محمدعلی کرامتی؛ سمیه یوسفی طوین؛ طهمورث سهرابی

25.

مدیریت پایداری: ارائه مدل پارادایمی توسعه آموزش عالی پایدار در دانشگاه‌های دولتی مازندران

صفحه 627-660
زهرا جعفری کرفستانی؛ سید علی سیادت؛ دکتر ابراهیم صالحی عمران


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب