دانشگاه مازندران

 آمار

تعداد نشریات28
تعداد شماره‌ها406
تعداد مقالات3,913
تعداد مشاهده مقاله6,414,956
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,726,036
سیف اللهی, ناصر, اسکندری, نادر. (1401). تأثیر بازاریابی اخلاقی بر تصویر برند با میانجی‌گری مسئولیت اجتماعی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(27), 295-317. doi: 10.22080/jem.2022.20369.3420
ناصر سیف اللهی; نادر اسکندری. "تأثیر بازاریابی اخلاقی بر تصویر برند با میانجی‌گری مسئولیت اجتماعی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 27, 1401, 295-317. doi: 10.22080/jem.2022.20369.3420
سیف اللهی, ناصر, اسکندری, نادر. (1401). 'تأثیر بازاریابی اخلاقی بر تصویر برند با میانجی‌گری مسئولیت اجتماعی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(27), pp. 295-317. doi: 10.22080/jem.2022.20369.3420
سیف اللهی, ناصر, اسکندری, نادر. تأثیر بازاریابی اخلاقی بر تصویر برند با میانجی‌گری مسئولیت اجتماعی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 14(27): 295-317. doi: 10.22080/jem.2022.20369.3420


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب