سیف اللهی, ناصر, اسکندری, نادر. (1401). تأثیر بازاریابی اخلاقی بر تصویر برند با میانجی‌گری مسئولیت اجتماعی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(27), 295-317. doi: 10.22080/jem.2022.20369.3420
ناصر سیف اللهی; نادر اسکندری. "تأثیر بازاریابی اخلاقی بر تصویر برند با میانجی‌گری مسئولیت اجتماعی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 27, 1401, 295-317. doi: 10.22080/jem.2022.20369.3420
سیف اللهی, ناصر, اسکندری, نادر. (1401). 'تأثیر بازاریابی اخلاقی بر تصویر برند با میانجی‌گری مسئولیت اجتماعی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(27), pp. 295-317. doi: 10.22080/jem.2022.20369.3420
سیف اللهی, ناصر, اسکندری, نادر. تأثیر بازاریابی اخلاقی بر تصویر برند با میانجی‌گری مسئولیت اجتماعی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 14(27): 295-317. doi: 10.22080/jem.2022.20369.3420


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب