دانشگاه مازندران

 آمار

تعداد نشریات28
تعداد شماره‌ها391
تعداد مقالات3,806
تعداد مشاهده مقاله6,234,363
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,571,721
نصیری, مجتبی, وظیفه دوست, حسین, نسیمی, محمد علی, دیده خانی, حسین. (1401). ارائه چارچوب عوامل موثر بر خرید اینترنتی در حوزه کسب و کار های آنلاین از دیدگاه کارآفرینان با رویکرد کیفی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(27), 347-373. doi: 10.22080/jem.2021.20425.3426
مجتبی نصیری; حسین وظیفه دوست; محمد علی نسیمی; حسین دیده خانی. "ارائه چارچوب عوامل موثر بر خرید اینترنتی در حوزه کسب و کار های آنلاین از دیدگاه کارآفرینان با رویکرد کیفی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 27, 1401, 347-373. doi: 10.22080/jem.2021.20425.3426
نصیری, مجتبی, وظیفه دوست, حسین, نسیمی, محمد علی, دیده خانی, حسین. (1401). 'ارائه چارچوب عوامل موثر بر خرید اینترنتی در حوزه کسب و کار های آنلاین از دیدگاه کارآفرینان با رویکرد کیفی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(27), pp. 347-373. doi: 10.22080/jem.2021.20425.3426
نصیری, مجتبی, وظیفه دوست, حسین, نسیمی, محمد علی, دیده خانی, حسین. ارائه چارچوب عوامل موثر بر خرید اینترنتی در حوزه کسب و کار های آنلاین از دیدگاه کارآفرینان با رویکرد کیفی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 14(27): 347-373. doi: 10.22080/jem.2021.20425.3426


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب