نصیری, مجتبی, وظیفه دوست, حسین, نسیمی, محمد علی, دیده خانی, حسین. (1401). ارائه چارچوب عوامل موثر بر خرید اینترنتی در حوزه کسب و کار های آنلاین از دیدگاه کارآفرینان با رویکرد کیفی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(27), 347-373. doi: 10.22080/jem.2021.20425.3426
مجتبی نصیری; حسین وظیفه دوست; محمد علی نسیمی; حسین دیده خانی. "ارائه چارچوب عوامل موثر بر خرید اینترنتی در حوزه کسب و کار های آنلاین از دیدگاه کارآفرینان با رویکرد کیفی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 27, 1401, 347-373. doi: 10.22080/jem.2021.20425.3426
نصیری, مجتبی, وظیفه دوست, حسین, نسیمی, محمد علی, دیده خانی, حسین. (1401). 'ارائه چارچوب عوامل موثر بر خرید اینترنتی در حوزه کسب و کار های آنلاین از دیدگاه کارآفرینان با رویکرد کیفی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(27), pp. 347-373. doi: 10.22080/jem.2021.20425.3426
نصیری, مجتبی, وظیفه دوست, حسین, نسیمی, محمد علی, دیده خانی, حسین. ارائه چارچوب عوامل موثر بر خرید اینترنتی در حوزه کسب و کار های آنلاین از دیدگاه کارآفرینان با رویکرد کیفی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 14(27): 347-373. doi: 10.22080/jem.2021.20425.3426


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب