زارعی, عظیم, امینی خیابانی, غلامرضا. (1401). مدیریت اخلاقی بازار؛ شبیه سازی نقش هنجارهای اخلاقی - اسلامی در آمیخته بازاریابی سبز. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(27), 235-255. doi: 10.22080/jem.2022.20206.3403
عظیم زارعی; غلامرضا امینی خیابانی. "مدیریت اخلاقی بازار؛ شبیه سازی نقش هنجارهای اخلاقی - اسلامی در آمیخته بازاریابی سبز". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 27, 1401, 235-255. doi: 10.22080/jem.2022.20206.3403
زارعی, عظیم, امینی خیابانی, غلامرضا. (1401). 'مدیریت اخلاقی بازار؛ شبیه سازی نقش هنجارهای اخلاقی - اسلامی در آمیخته بازاریابی سبز', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(27), pp. 235-255. doi: 10.22080/jem.2022.20206.3403
زارعی, عظیم, امینی خیابانی, غلامرضا. مدیریت اخلاقی بازار؛ شبیه سازی نقش هنجارهای اخلاقی - اسلامی در آمیخته بازاریابی سبز. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 14(27): 235-255. doi: 10.22080/jem.2022.20206.3403


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب