دانشگاه مازندران

 آمار

تعداد نشریات28
تعداد شماره‌ها391
تعداد مقالات3,810
تعداد مشاهده مقاله6,243,622
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,579,970
زارعی, عظیم, امینی خیابانی, غلامرضا. (1401). مدیریت اخلاقی بازار؛ شبیه سازی نقش هنجارهای اخلاقی - اسلامی در آمیخته بازاریابی سبز. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(27), 235-255. doi: 10.22080/jem.2022.20206.3403
عظیم زارعی; غلامرضا امینی خیابانی. "مدیریت اخلاقی بازار؛ شبیه سازی نقش هنجارهای اخلاقی - اسلامی در آمیخته بازاریابی سبز". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 27, 1401, 235-255. doi: 10.22080/jem.2022.20206.3403
زارعی, عظیم, امینی خیابانی, غلامرضا. (1401). 'مدیریت اخلاقی بازار؛ شبیه سازی نقش هنجارهای اخلاقی - اسلامی در آمیخته بازاریابی سبز', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(27), pp. 235-255. doi: 10.22080/jem.2022.20206.3403
زارعی, عظیم, امینی خیابانی, غلامرضا. مدیریت اخلاقی بازار؛ شبیه سازی نقش هنجارهای اخلاقی - اسلامی در آمیخته بازاریابی سبز. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 14(27): 235-255. doi: 10.22080/jem.2022.20206.3403


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب