دانشگاه مازندران

 آمار

تعداد نشریات28
تعداد شماره‌ها391
تعداد مقالات3,806
تعداد مشاهده مقاله6,234,179
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,571,387
بلوچی, حسین, سیاه سرانی کجوری, محمد علی. (1402). بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر قصد توصیه کارفرما با میانجی گری رضایت شغلی و تمایل به ماندن با کارفرما. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5(8), 143-121. doi: 10.22080/shrm.2023.4161
حسین بلوچی; محمد علی سیاه سرانی کجوری. "بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر قصد توصیه کارفرما با میانجی گری رضایت شغلی و تمایل به ماندن با کارفرما". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5, 8, 1402, 143-121. doi: 10.22080/shrm.2023.4161
بلوچی, حسین, سیاه سرانی کجوری, محمد علی. (1402). 'بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر قصد توصیه کارفرما با میانجی گری رضایت شغلی و تمایل به ماندن با کارفرما', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5(8), pp. 143-121. doi: 10.22080/shrm.2023.4161
بلوچی, حسین, سیاه سرانی کجوری, محمد علی. بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر قصد توصیه کارفرما با میانجی گری رضایت شغلی و تمایل به ماندن با کارفرما. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 5(8): 143-121. doi: 10.22080/shrm.2023.4161


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب