گندمکار, امیر, اوقانیان, مجید, اشتر, مریم. (1401). ارائه مدل ارزیابی عملکرد تجاری هتل های توریستی اصفهان براساس فرهنگ نوآورانه: نقش میانجی جهت گیری بازار و بازاریابی داخلی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(43), 7-26. doi: 10.22080/jtpd.2023.24660.3759
امیر گندمکار; مجید اوقانیان; مریم اشتر. "ارائه مدل ارزیابی عملکرد تجاری هتل های توریستی اصفهان براساس فرهنگ نوآورانه: نقش میانجی جهت گیری بازار و بازاریابی داخلی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11, 43, 1401, 7-26. doi: 10.22080/jtpd.2023.24660.3759
گندمکار, امیر, اوقانیان, مجید, اشتر, مریم. (1401). 'ارائه مدل ارزیابی عملکرد تجاری هتل های توریستی اصفهان براساس فرهنگ نوآورانه: نقش میانجی جهت گیری بازار و بازاریابی داخلی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(43), pp. 7-26. doi: 10.22080/jtpd.2023.24660.3759
گندمکار, امیر, اوقانیان, مجید, اشتر, مریم. ارائه مدل ارزیابی عملکرد تجاری هتل های توریستی اصفهان براساس فرهنگ نوآورانه: نقش میانجی جهت گیری بازار و بازاریابی داخلی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 11(43): 7-26. doi: 10.22080/jtpd.2023.24660.3759


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب