1.

ارائه مدل ارزیابی عملکرد تجاری هتل های توریستی اصفهان براساس فرهنگ نوآورانه: نقش میانجی جهت گیری بازار و بازاریابی داخلی

صفحه 7-26
امیر گندمکار؛ مجید اوقانیان؛ مریم اشتر

2.

شناسایی پیشران‌های کلیدی موثر بر توسعه گردشگری با رویکرد آینده‌پژوهی (مطالعه موردی: مثلث طلایی گردشگری اصفهان، فارس، یزد)

صفحه 27-48
محمدباقر نادی؛ محسن رفیعیان

3.

شناسایی استراتژی های توسعه گردشگری کشاورزی و ارزیابی نقش نهادهای موثر در اجرای آن برای استان گلستان

صفحه 49-73
حسن دلیری

4.

توسعه پایدار گردشگری خلاق با استفاده از رویکرد پویایی‌شناسی سیستم

صفحه 75-94
آمنه خدیور؛ مریم گلستانی

5.

مفهوم‌پردازی رقابت‌پذیری تصویر مقصد و تأثیر آن در شکل‌گیری وفاداری، تحلیل نقش ارتباط گردشگر- مقصد مبتنی بر تئوری‌ نگرش باگزی (استان گلستان)

صفحه 95-118
شیوا نصرتی؛ مهدی خادمی

6.

سرمایه فرهنگی و مصرف مسئولانه در میان گردشگران(مطالعه موردی: گردشگران استان مازندران)

صفحه 119-138
سید هادی حسینی؛ علی اصغر فیروزجائیان؛ رضا علی محسنی

7.

تبیین الزامات کاربست مدل شراکت عمومی-خصوصی-مردمی در توزیع متوازن منافع و خدمات گردشگری شهری مشهد

صفحه 139-161
محمد جواد جمشیدی

8.

اولویت بندی سرمایه گذاری مالی در شهرستان های استان مازندران با رویکرد توسعه پایدار گردشگری

صفحه 163-180
مهدی چراغی؛ محمد اجزائ شکوهی؛ محمد علی الهی چورن


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب