دانشگاه مازندران

 آمار

تعداد نشریات28
تعداد شماره‌ها391
تعداد مقالات3,806
تعداد مشاهده مقاله6,234,247
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,571,427
Ghaemi, Farid, Faghihi, Golsa. (1401). How to Enhance EFL Students’ English and Persian Argumentative Performance: What Does Explicit Argumentative Teaching Tell Us?. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(1), 89-108. doi: 10.22080/iselt.2023.25118.1048
Farid Ghaemi; Golsa Faghihi. "How to Enhance EFL Students’ English and Persian Argumentative Performance: What Does Explicit Argumentative Teaching Tell Us?". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2, 1, 1401, 89-108. doi: 10.22080/iselt.2023.25118.1048
Ghaemi, Farid, Faghihi, Golsa. (1401). 'How to Enhance EFL Students’ English and Persian Argumentative Performance: What Does Explicit Argumentative Teaching Tell Us?', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(1), pp. 89-108. doi: 10.22080/iselt.2023.25118.1048
Ghaemi, Farid, Faghihi, Golsa. How to Enhance EFL Students’ English and Persian Argumentative Performance: What Does Explicit Argumentative Teaching Tell Us?. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 2(1): 89-108. doi: 10.22080/iselt.2023.25118.1048


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب