عسگری, محمد هادی, خداپرست, مهدی. (1402). نقش پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بین‌المللی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 15(29), 363-384. doi: 10.22080/jem.2023.23879.3779
محمد هادی عسگری; مهدی خداپرست. "نقش پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بین‌المللی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 15, 29, 1402, 363-384. doi: 10.22080/jem.2023.23879.3779
عسگری, محمد هادی, خداپرست, مهدی. (1402). 'نقش پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بین‌المللی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 15(29), pp. 363-384. doi: 10.22080/jem.2023.23879.3779
عسگری, محمد هادی, خداپرست, مهدی. نقش پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بین‌المللی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 15(29): 363-384. doi: 10.22080/jem.2023.23879.3779


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب