دانشگاه مازندران

 آمار

تعداد نشریات28
تعداد شماره‌ها406
تعداد مقالات3,912
تعداد مشاهده مقاله6,412,254
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,722,978

1.

طراحی چارچوب انتخاب کسب‌وکارهای فاوابنیان متناسب با سطح بلوغ شهر هوشمند

صفحه 7-40
ژینوس روشندل؛ سید سپهر قاضی نوری؛ مهدی فاطمی

2.

دوسو توانی نوآوری: پیشایندها و آثار آن بر عملکرد محصول جدید

صفحه 41-65
ایمان حکیمی؛ رمضان غلامی آواتی

3.

طراحی مدل مدیریت منابع انسانی پایدار با تکنیک داده بنیاد (شاهد تجربی: گروه صنایع غذایی سولیکو کاله )

صفحه 67-96
بیژن عبدالهی؛ رحمان محمدی؛ سعید جعفری نیا؛ اکبر حسن پور

4.

شناسایی علل تأخیر در پروژه های ساخت با رویکرد فراترکیب (مورد مطالعه: پایگاه اطلاعاتی ASCE)

صفحه 97-132
یاسر گلدوست؛ الهام شجاع

5.

زنجیره اقدامات لازم برای دستیابی به تحقیق و توسعه باز پایدار در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط

صفحه 133-165
امیر حکاکی؛ محسن شفیعی نیک آبادی؛ مقصود امیری؛ علیرضا مقدم

6.

ارائه مدلی برای عوامل تعیین کننده عملکرد فروشنده های B2B صنعت مواد غذایی بر اساس دیدگاه اکوسیستم خدمت

صفحه 166-200
نسرین راضی؛ اصغر مشبکی؛ دکتر سید حمید خداداد حسینی؛ دکتر اسد اله کرد نائیج

7.

طراحی مدل یکپارچه به منظور ارزیابی و انتخاب تأمین‌کنندگان ناب و چابک صنعت خودرو با رویکرد ترکیبی دلفی فازی، سوارا و آراس

صفحه 201-229
نیما صابری فرد؛ مهدی همایون فر؛ مهدی فدایی؛ محمّد طالقانی

8.

واکاوی ابعاد و مفاهیم اقتصاد چرخه ای مبتنی بر روش فراترکیب

صفحه 231-272
سیداحسان میرانی انارمرزی؛ عبدالحمید صفایی قادیکلایی؛ ایرج مهدوی؛ محمد ولی پور خطیر

9.

شناسایی سازوکارهای اجرایی رهبری خدمتگزار در سازمان بیمه سلامت

صفحه 273-301
فرزانه تقی زاده؛ جعفر قهرمانی؛ غفار تاری

10.

بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر ساختار شرکت های کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی

صفحه 303-321
میثم صنیعی فر؛ سیدرضا صالحی امیری؛ مهران مختاری بایع کلایی؛ مهدی الیاسی؛ سید عبداله سجادی جاغرق

11.

ارائه الگوی توسعه قابلیت‌های نوآورانه با تمرکز بر نوآوری سبز

صفحه 323-362
رحیم شیخی؛ سعید شوال پور؛ مهرداد حسینی شکیب؛ عباس خمسه

12.

نقش پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بین‌المللی

صفحه 363-384
محمد هادی عسگری؛ مهدی خداپرست

13.

تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار

صفحه 407-433
علیرضا داداشی؛ علی حمیدی زاده؛ رسول ثانوی فرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب