احمدپورکاسگری, سینا, آقاجانی, حسنعلی, شجاعی, سامره, اشرفی, مجید. (1402). ارائه مدل مفهومی کسب و کارهای تجارت الکترونیکی در گردشگری مبتنی بر رویکرد فراترکیب. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(45), 109-130. doi: 10.22080/jtpd.2023.23409.3685
سینا احمدپورکاسگری; حسنعلی آقاجانی; سامره شجاعی; مجید اشرفی. "ارائه مدل مفهومی کسب و کارهای تجارت الکترونیکی در گردشگری مبتنی بر رویکرد فراترکیب". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12, 45, 1402, 109-130. doi: 10.22080/jtpd.2023.23409.3685
احمدپورکاسگری, سینا, آقاجانی, حسنعلی, شجاعی, سامره, اشرفی, مجید. (1402). 'ارائه مدل مفهومی کسب و کارهای تجارت الکترونیکی در گردشگری مبتنی بر رویکرد فراترکیب', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(45), pp. 109-130. doi: 10.22080/jtpd.2023.23409.3685
احمدپورکاسگری, سینا, آقاجانی, حسنعلی, شجاعی, سامره, اشرفی, مجید. ارائه مدل مفهومی کسب و کارهای تجارت الکترونیکی در گردشگری مبتنی بر رویکرد فراترکیب. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 12(45): 109-130. doi: 10.22080/jtpd.2023.23409.3685


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب