1.

برنامه ریزی و توسعه مقاصد گردشگری اسلامی:یک رویکرد فراتحلیلی

صفحه 7-25
رحیم حیدری چیانه؛ شهریور روستایی؛ بهنام کیان

2.

فراتحلیل مطالعات برند گردشگری با رویکرد ساختاری تفسیری

صفحه 27-50
بهار بیشمی؛ کوشا وحدتی

3.

تاملی آینده پژوهانه در صلاحیت حرفه ای بازاریابی گردشگری با نگاهی بر توسعه پایدار

صفحه 51-85
زهرا ترابی؛ سعید سعیدا اردکانی؛ سید حسن حاتمی نسب

4.

شبکه فضایی اقتصاد گردشگری در استانهای ایران(مطالعه موردی: استان کرمان)

صفحه 87-108
زین العابدین صادقی؛ سید عبدالمجید جلائی؛ علی اصغر عبدالهی؛ رضا حسینی مزارعی

5.

ارائه مدل مفهومی کسب و کارهای تجارت الکترونیکی در گردشگری مبتنی بر رویکرد فراترکیب

صفحه 109-130
سینا احمدپورکاسگری؛ حسنعلی آقاجانی؛ سامره شجاعی؛ مجید اشرفی

6.

نقش گردشگری ورزشی در معنویت

صفحه 131-151
محبوبه عابدی سماکوش؛ مرتضی دوستی

7.

بررسی ارتباط میان کیفیت تجربه، ارزش ادراک شده و رضایت با نیّات رفتاری گردشگران

صفحه 153-171
محمّدرضا اخوان انوری؛ کامیار رئیسی‌فر

8.

بررسی اهداف و رویکردهای متقاضیان بهره برداری از تاسیسات گردشگری (مورد مطالعه: ابنیه تاریخی - فرهنگی ایران)

صفحه 173-213
سیدمحمدتقی میردامادنجف آبادی؛ علی اصغر شالبافیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب