اخوان انوری, محمّدرضا, رئیسی‌فر, کامیار. (1402). بررسی ارتباط میان کیفیت تجربه، ارزش ادراک شده و رضایت با نیّات رفتاری گردشگران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(45), 153-171. doi: 10.22080/jtpd.2023.23405.3686
محمّدرضا اخوان انوری; کامیار رئیسی‌فر. "بررسی ارتباط میان کیفیت تجربه، ارزش ادراک شده و رضایت با نیّات رفتاری گردشگران". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12, 45, 1402, 153-171. doi: 10.22080/jtpd.2023.23405.3686
اخوان انوری, محمّدرضا, رئیسی‌فر, کامیار. (1402). 'بررسی ارتباط میان کیفیت تجربه، ارزش ادراک شده و رضایت با نیّات رفتاری گردشگران', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(45), pp. 153-171. doi: 10.22080/jtpd.2023.23405.3686
اخوان انوری, محمّدرضا, رئیسی‌فر, کامیار. بررسی ارتباط میان کیفیت تجربه، ارزش ادراک شده و رضایت با نیّات رفتاری گردشگران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 12(45): 153-171. doi: 10.22080/jtpd.2023.23405.3686


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب