داداشی, علیرضا, حمیدی زاده, علی, ثانوی فرد, رسول. (1402). تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 15(29), 407-433. doi: 10.22080/jem.2023.24128.3790
علیرضا داداشی; علی حمیدی زاده; رسول ثانوی فرد. "تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 15, 29, 1402, 407-433. doi: 10.22080/jem.2023.24128.3790
داداشی, علیرضا, حمیدی زاده, علی, ثانوی فرد, رسول. (1402). 'تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 15(29), pp. 407-433. doi: 10.22080/jem.2023.24128.3790
داداشی, علیرضا, حمیدی زاده, علی, ثانوی فرد, رسول. تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 15(29): 407-433. doi: 10.22080/jem.2023.24128.3790


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب