دانشگاه مازندران

 آمار

تعداد نشریات28
تعداد شماره‌ها406
تعداد مقالات3,913
تعداد مشاهده مقاله6,415,001
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,726,079
صادقی, حجت الله, صیدایی, سید اسکندر. (1402). شناخت عوامل موثر در برندسازی فرهنگ میهمان نوازی در گردشگری ایران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), -. doi: 10.22080/tmhr.2023.26261.1003
حجت الله صادقی; سید اسکندر صیدایی. "شناخت عوامل موثر در برندسازی فرهنگ میهمان نوازی در گردشگری ایران". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, , , 1402, -. doi: 10.22080/tmhr.2023.26261.1003
صادقی, حجت الله, صیدایی, سید اسکندر. (1402). 'شناخت عوامل موثر در برندسازی فرهنگ میهمان نوازی در گردشگری ایران', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), pp. -. doi: 10.22080/tmhr.2023.26261.1003
صادقی, حجت الله, صیدایی, سید اسکندر. شناخت عوامل موثر در برندسازی فرهنگ میهمان نوازی در گردشگری ایران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; (): -. doi: 10.22080/tmhr.2023.26261.1003


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب