صادقی, حجت الله, صیدایی, سید اسکندر. (2). شناخت عوامل موثر در برندسازی فرهنگ میهمان نوازی در گردشگری ایران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(1), 89-114. doi: 10.22080/tmhr.2023.26261.1003
حجت الله صادقی; سید اسکندر صیدایی. "شناخت عوامل موثر در برندسازی فرهنگ میهمان نوازی در گردشگری ایران". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1, 1, 2, 89-114. doi: 10.22080/tmhr.2023.26261.1003
صادقی, حجت الله, صیدایی, سید اسکندر. (2). 'شناخت عوامل موثر در برندسازی فرهنگ میهمان نوازی در گردشگری ایران', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(1), pp. 89-114. doi: 10.22080/tmhr.2023.26261.1003
صادقی, حجت الله, صیدایی, سید اسکندر. شناخت عوامل موثر در برندسازی فرهنگ میهمان نوازی در گردشگری ایران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2; 1(1): 89-114. doi: 10.22080/tmhr.2023.26261.1003


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب