تجری, طیبه, پاکزاد, شادمهر. (1401). تبیین مدل زبان شناسی تربیتی در برنامه درسی تربیت معلم دوره ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارت های ارتباطی و تیپ های شخصیتی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(2), 162-175. doi: 10.22080/dc.2024.26079.1058
طیبه تجری; شادمهر پاکزاد. "تبیین مدل زبان شناسی تربیتی در برنامه درسی تربیت معلم دوره ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارت های ارتباطی و تیپ های شخصیتی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1, 2, 1401, 162-175. doi: 10.22080/dc.2024.26079.1058
تجری, طیبه, پاکزاد, شادمهر. (1401). 'تبیین مدل زبان شناسی تربیتی در برنامه درسی تربیت معلم دوره ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارت های ارتباطی و تیپ های شخصیتی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(2), pp. 162-175. doi: 10.22080/dc.2024.26079.1058
تجری, طیبه, پاکزاد, شادمهر. تبیین مدل زبان شناسی تربیتی در برنامه درسی تربیت معلم دوره ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارت های ارتباطی و تیپ های شخصیتی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 1(2): 162-175. doi: 10.22080/dc.2024.26079.1058


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب