1.

ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌های کشور

صفحه 1-31
مصطفی باقریان فر؛ احمدرضا نصراصفهانی؛ اصغر زمانی

2.

ارزیابی محتوای کتاب درسی ریاضیات چهارم دوره ابتدایی با توجه به شاخص‌های آزمون تیمز

صفحه 33-55
علی رضا حیدرزادگان؛ طیبه باهنر

3.

واکاوی هویت برنامه درسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم

صفحه 57-84
غلامرضا یادگارزاده؛ اعظم زرین

4.

شناسایی فوائد طرح «مدرسه به‌عنوان کانون تربیتی محله» از دیدگاه گروه‌های همیار(مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان مهاباد)

صفحه 85-99
سلیمان محمودی نژاد؛ ادریس اسلامی

5.

رویکرد فراترکیب به الزامات اثربخشی درس کارآموزی رشته‌های فنی- مهندسی

صفحه 101-119
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ سولماز خادمی؛ صدیقه شادی

6.

تحلیل برنامه درسی دوره کارشناسی علوم ورزشی با نیازهای دانشجویان

صفحه 120-137
مسعود نادریان جهرمی؛ سعید علایی

7.

ارزشیابی آموزش مجازی ریاضی به روش خبرگی و نقادی آموزشی؛ مطالعه موردی: تدریس هندسه پایه نهم در دوران کووید19

صفحه 139-161
محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ سید جمال بخشایش؛ ایمان کریمی

8.

تبیین مدل زبان‌شناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیت‌معلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارت‌های ارتباطی و تیپ‌های شخصیتی

صفحه 163-179
طیبه تجری؛ شادمهر پاکزاد

9.

برنامه درسی و توسعه؛ از منظر ساحت تربیتی اقتصادی-حرفه‌ای

صفحه 181-200
محمود مهرمحمدی؛ بهنام کریمی

10.

ارائه چارچوب مفهومی برنامه درسی مسأله‌محور مبتنی بر رویکرد زیبایی‌شناسی: یک مطالعه مبتنی بر سنتزپژوهی

صفحه 201-226
فروز جلیلی نیا؛ پروین احمدی؛ پروین صمدی

11.

عوامل تعیین‌کننده در تغییر برنامه درسی دانشگاهی برای ارتقای اشتغال‌پذیری دانش‌آموختگان

نیره شاه محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب