1.

ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزشیابی از درس برای رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌های کشور

صفحه 1-31
مصطفی باقریان فر؛ احمدرضا نصراصفهانی؛ اصغر زمانی

2.

ارزیابی محتوای کتاب درسی ریاضیات چهارم دوره ابتدایی با توجه به شاخص‌های آزمون تیمز

صفحه 33-55
علی رضا حیدرزادگان؛ طیبه باهنر

3.

واکاوی هویت برنامه درسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم

صفحه 57-84
غلامرضا یادگارزاده؛ اعظم زرین

4.

شناسایی فوائد طرح «مدرسه به‌عنوان کانون تربیتی محله» از دیدگاه گروه‌های همیار(مورد مطالعه: مدارس دوره ابتدایی شهرستان مهاباد)

صفحه 85-99
سلیمان محمودی نژاد؛ ادریس اسلامی

5.

رویکرد فراترکیب به الزامات اثربخشی درس کارآموزی رشته‌های فنی- مهندسی

صفحه 101-119
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ سولماز خادمی؛ صدیقه شادی

6.

تحلیل برنامه درسی دوره کارشناسی علوم ورزشی با نیازهای دانشجویان

صفحه 120-137
مسعود نادریان جهرمی؛ سعید علایی

7.

ارزشیابی آموزش مجازی ریاضی به روش خبرگی و نقادی آموزشی؛ مطالعه موردی: تدریس هندسه پایه نهم در دوران کووید19

صفحه 139-161
محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ سید جمال بخشایش؛ ایمان کریمی

8.

تبیین مدل زبان‌شناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیت‌معلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارت‌های ارتباطی و تیپ‌های شخصیتی

صفحه 163-179
طیبه تجری؛ شادمهر پاکزاد

9.

برنامه درسی و توسعه؛ از منظر ساحت تربیتی اقتصادی-حرفه‌ای

صفحه 181-200
محمود مهرمحمدی؛ بهنام کریمی

10.

ارائه چارچوب مفهومی برنامه درسی مسأله‌محور مبتنی بر رویکرد زیبایی‌شناسی: یک مطالعه مبتنی بر سنتزپژوهی

صفحه 201-226
فروز جلیلی نیا؛ پروین احمدی؛ پروین صمدی

11.

عوامل تعیین‌کننده در تغییر برنامه درسی دانشگاهی برای ارتقای اشتغال‌پذیری دانش‌آموختگان

صفحه 227-250
نیره شاه محمدی

12.

معلم به مثابه الگوی تربیتی: سنتز پژوهی ویژگی‌های معلم حرفه ای در ادبیات جهانی

صفحه 251-269
حسن ذوالفقاری؛ سیروس منصوری؛ فرهاد شفیع پور مطلق


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب