احمدی, منیژه, چراغی, مهدی, محمدی, رویا. (1402). مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر از مقصد گردشگری (مطالعه موردی: گردشگران گنبد سلطانیه، استان زنجان). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(1), 247-270. doi: 10.22080/tmhr.2024.26947.1010
منیژه احمدی; مهدی چراغی; رویا محمدی. "مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر از مقصد گردشگری (مطالعه موردی: گردشگران گنبد سلطانیه، استان زنجان)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1, 1, 1402, 247-270. doi: 10.22080/tmhr.2024.26947.1010
احمدی, منیژه, چراغی, مهدی, محمدی, رویا. (1402). 'مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر از مقصد گردشگری (مطالعه موردی: گردشگران گنبد سلطانیه، استان زنجان)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(1), pp. 247-270. doi: 10.22080/tmhr.2024.26947.1010
احمدی, منیژه, چراغی, مهدی, محمدی, رویا. مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر از مقصد گردشگری (مطالعه موردی: گردشگران گنبد سلطانیه، استان زنجان). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 1(1): 247-270. doi: 10.22080/tmhr.2024.26947.1010


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب